середу, 9 березня 2016 р.

Мої вітання читачам.

Хочу привітати всіх моїх читачів.

Багато є християнських блогів, сайтів та інтернет-сторінок. Чому ж я створив іще один блог? 

Цей блог я вирішив створити, для того, щоб в українському сигменті Інтернету з'явився ресурс, який би розповідав про життя та вірування такої християнської групи як Христадельфіани. З грецькой мови ця назва означає Брати у Христі. Саме тому я так і назвав цей блог.

Колись я належав до організації Свідків Єгови. 13 років я був охрещеним Свідком. Ще рік до хрещення вивчав Біблію, ходив на зібрання. Загалом 14 років. Але у 2010 році я разом з дружиною залишив її через незгоду з деякими доктринами та порядками, які я вважав нехристиянськими. І не жалкую.


Багато шукав. Читав. Спілкувався на форумах. Один сам створив. Там було декілька зареєстрованих Христадельфіан. Ми багато сперечалися. Потім вирішив прочитати одну їхню книгу, "Основи Біблії". Коли я її дочитав до кінця, я був перконаний, що із всіх християнських течій саме Христадельфіани були найближчі до Правди.

Література Христадельфіан дуже насичена глибокм аналізом біблійних вчень. Люди повинні більше знати про цю групу віруючих.

Російськомовних Христадельфіан близько 2000 чоловік, а от україномовні мені невідомі. Тому вирішив самотужки перекладати дещо з літератури Братів у Христі та викладати в цьому блозі. Напевно, з'явиться український читач і інформація з цього блогу буде для нього дуже доречною та корисною.

Розпочну публікацію статей про історію цієї групи християн та їхні віровчення. Не обіцяю часто розміщати нові матеріали,адже їх треба ще перекласти, а це час, але все ж таки новий матеріал буде. Може хтось із братів, хто знається на українській мові чимсь зможуть допомогти.

З Богом, друзі! 

7 коментарів: